dijous, 11 d’abril del 2013

2 dies del Berguedà

Aquest cap de setmana passat es va disputar el trofeu Ferran Santoyo o 2 dies del Berguedà amb una cursa de mitja distància a Espinalbet en el mapa del Pi de les tres Branques i diumenge la llarga distància a Taravil (a prop de Capolat)

Mitja Distància:


En aquest mapa ja hi havíem corregut fa un parell d'anys (crec) i en tenia un bon record. En aquesta ocasió es tractava d'una cursa molt ràpida amb una zona que apuntava a ser tècnica i que segons el meu entendre no la van saber explotar prou.


Tenia un circuit de 5,1km i 210m de desnivell. En total vaig cometre uns 12 minuts d'errada, repartits en:
2 minuts a la F3, vaig arribar molt be a la zona de la fita, pujant pel costat dret un tallat impassable per arribar a una zona semi oberta on hi havia la pedra amb la fita...que no vaig saber entendre, total que vaig anar a buscar un altre tallat impassable de més al sud i des d'allà cap a la fita

5 minuts a la F8, estava pujant per un llom de bosc blanc i que segons el mapa fins la fita havia de ser així, però em vaig aturar abans al topar amb algun verd1 que em va despistar. Per resituar-me vaig anar a buscar la F15 i des d'allà traçar un rumb per arribar a la clariana.

5minuts a la F16, vaig pujar per un corriol, pujant a un coll des d'on anant a nivell (pujant un xic) havía de topar amb al fita, però vaig baixar una mica més, fins a arribar a una gran clariana, que no vaig saber ubicar ràpidament, va resultar que era la clariana sobre el camí, (que no s'identificava massa...) i des d'alla pujar cap a la fita, que estava a la pedra de més al Sud..l'errada va ser llegir el mapa "malament" i buscava a la pedra de més al nord.

Tot i aquests errors considero que vaig fer una bona cursa, a niell físic vaig acabar prou content per com vaig respondre.
Al final em vaig quedar a 17' del primer classificat

11è - 1h 03' 38''

(chosse competitors, buscar H21E, seleccionar el meu nom i apretar View routes) 

I després d'una bona cursa, amb un gran paisatge que millor que un bon dinar a un bungalow del càmping amb una "paxanga" de "futbol" catalans vs "estrangers"... val a dir que en Tommi va jugar amb els catalans!!!!!!

Llarga distància

El dia és despertava amb una gran sorpresa en forma de vistes impressionants de les muntanyes ben nevades!! i una zona de cursa molt i molt guapa!!!! Tot i això no podia oblidar el que m'esperava

10,8km i 495m de desnivell. A més distància més oportunitats per liar-la i perdre temps!!!

Em vaig agafar la cursa amb calma, a més la vaig fer tota sol!!! crec que vaig ser l'últim en sortir d HE i va anar bé per centrar-me amb el que feia, no em vaig trobar a ningú!!

Errors imperdonables, 


Sortida F3-F4, F14-15 Veure routegadget 
(chosse competitors, buscar H21E, seleccionar el meu nom i apretar View routes) 

a part d'això en altres fites vaig anar perdent minutets però no consider-ho que fossin errors remarcables ja que va ser per no anar ràpid (potser el partit i te alguna cosa a veure...hahahahahaha) i clavar la fita

16è - 1h 50' 04'' a 33' del primer

D'aquest cap de setmana d'orientació, m'emporto coses molt positives,

1- Deixar de pensar, ha d'estar per aquí per És aquí!!!!
2- Disminuir ritme de cursa per afavorir una bona lectura


Ara a seguir entrenant que venen moltes curses!!!!

20-21/04 Montellano-O

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada