dilluns, 22 d’abril del 2013

Montellano


segueixo acumulant km's a les cames que aniran de conya per la CBXR, aquest cop ha tocat per terres andaluses més concretament a Montellano (Sevilla), que de llano no en tenia res!!!

L'escapadeta començava divendres amb una visita prèvia al bonic poble de Ronda, camí del poble on teniem la competició. Allà ens esperava un model event, dissabte cursa mitja distància i visita a Sevilla i diumenge Llarga distància.

Model Event

La primera impressió al veure el mapa no convidava gaire a còrrer, tot ratllat i doble ratllat, zones semi obertes... em vaig interessar per anar a visitar 4 fites (45,31,34,35. Marcades en Blanc) per començar a enganxar el criteri del cartògraf al pintar totes aquestes zones!!!

Al adentrar-m'hi em va venir al cap els mapes del maresma.... La conclusió final, va ser que aquest model event no seria del tot orientatiu per la cursa...segur que els mapes no serien tant "guarrus"



Mitja Distància + Sevilla

La Sierra de San Pablo, acollia la mitja distància. Ens esperava un mapa amb 3 zones clarament diferenciades, al Sud un bosc blanc (bosc cremat agost 2012), tota la zona Est, semi-obert ,zones també cremades i verd3 i la zona N-NW amb més desnivell i verds 1-2. En general s'havia de vigilar be al còrrer ja que hi havia molta pedra

Cursa ràpida, amb pocs errors fins F8, alla començava la part on s'havia de vigilar, 3 errors F9, F10 i F12 van fer perdre molts minuts i la cursa. 

F9, vaig identificar el talveg del SW, però no sabia per quin corriol anava, total vaig sortir al costat W del mur de pedra
F10, vaig sortir massa avall i vaig entrar al semiobert (bosc cremat)
F12, em vaig passar de llarg el forat, vaig re-situar al estar dins el tàlveg i controlant el filat

La cursa guardava un sprint final amb pujada (es veu que hi havia premi al millor sprint), no ho sabia... 

Resultat

9è amb temps 46' 45'' a 8' del 1r

WinSplits, 1 millor parcial, 3 fites amb segon i 3 fites amb tercer millor temps. Però amb els dos errors  no serveix de res anar fent bons parcials. Espero poc a poc anar rebaixant aquestes errades



Després de la dutxa i el dinar, visita a Sevilla, que estava de Feria de Abril. S'ha de reconeixer que ho tenen molt i molt ben muntat, la zona de la feria es brutal!!! La gent modada, cavalls i carruatges amunt i avall, musica per tot arreu... i nosaltres amb bermudes!!! ahahhaa cantàvem i no flamenc precisament 

Llarga Distància

Pre-sortida des de Montellano mateix, i la sortida en pujada...molta pujada. Direcció F1 ja havia analitzat tot el mapa. F2-4 on s'havia de vigilar moltissim, tirada llarga 5-6, un mini bucle 6-9 i 18-19 mirades!!! i sprit final pel poble a escala 1:10.000

Cursa a molt molt bon ritme i amb molt bones sensacions físiques, amb una gran errada, imperdonable a la F11 (vermell) on vaig perdre massa temps i en part totes opcions podi de la cursa. 
F6 (blau) vaig sortir entre avituallament i el cercle de mur del W.
*F5-6 (verd), no se si era més ràpid anar direcció E per la pista i trencar S-E pel bosc blanc fins la pedra del camí de l'avituallament.

Anant cap a la F14 ja vaig mirar com fer tota la zona urbana des de la 18 (Groc). Era la part on s'havia d'apretar i anar amb compte per no cagar-la.



Vaig fer de la F19 a meta amb 7' a ritme d Sprint!!!! de fet i vaig recuperar uns 2' que no van ser prous per entrar en posició de podi

Resultat

4rt amb temps 1h 09' 47'' a 30'' del podi i 2' del 2n

WinSplits (per veure parcials) 
Vaig acumular 6 fites fent el primer temps, 1 fita fent el segon i 4 fent el 3r millor temps, això no serveix massa si després es fa un error de 4' en una fita de 1' - 1'30''



5è 1h 56' 32'' a 5' del podi dels dos dies a Montellano

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada