divendres, 25 de març del 2016

CEO 2016

Com ja ve sent tradicional per setmana santa es disputen els Campionats d'espanya de curses d'orientació, en totes les distàncies, llarga, relleus, sprint i mitja. En aquesta ocasió tocava desplaçar-se fins a terres gallegues, a Pontevedra. On el Club Montañeiros de Pontevedra s'encarregava de l'organització.
Fins allà m'hi vaig desplaçar amb els amics del COB que em varen acollir com un mes!!

[FR] Pour 5ème fois pour pâques, je me suis inscrit aux Championats d'espagne des course d'orientation. Cette fois dans les forêts de Pontevedra (Galicia). 4 courses en 3 jours, long distance, champ relais, sprint et moyen distance.

Divendres 25 març Llarga Distància 7,5km 345m 14C  categoria M21A

Llarga distancia
Els boscos de Moscoso - Xunqueiras ens esperaven. Tenia clara la consigna a seguir per aquest terreny/mapa.... camins, camins i camins... o tenir la sort de trobar "trocha" dins del bosc que no em fes perdre gaire temps. Ja que hi havia un sotabosc espès i espinós força complicat i doloros de passar.

[FR] forêt épaisse avec végétation épineuse. Grand reseau de chemins pour faire les rutes de poste a poste. Pas grands erreurs sauf F5 ou j'ai pris le grand chemin par ou je suis allée après au P7 (voir carte route orange) et P8 j'ai pris la route quand la meilleure option c'était prendre les petits chemins (voir carte route bleu) ou j'ai perdu en total 7'25''

Petits errors d'elecció de ruta, 
F5 (+1'23'') l'opció lògica era un cop passada riera i la zona oberta agafar la pista direcció S fins al creuament de pistes per agafar esquerra Ruta en taronja jo vaig fer una mica més de volta....
F8 (+6'02'') Vaig fer tota la volta per la carretera. Quan el més ràpid i fàcil era seguir ruta en blau
F9 (+1'24'') vaig decidir atacar-la des de la F10. Aquesta decisió em va fer perdre una mica de temps pel que fa la F9

Resultat, 4rt M21A amb temps 1h17'43'' a 20'' del tercer lloc, 1'20'' del segon i 9' del primer
12,52km i 339m desnivell

Relleus
Dissabte 26 març Relleus 5km 110m 22C 

El temps a la zona de Acibal - Moraña es presentava millor de l'esperat per la disputa del camp. de relleus, com sempre un dels moments més espectacular, la sortida en massa dels primers rellevistes

[FR] Une carte plus agreable que l'anterieur. petits forêts sans végétation et grands parties ouvertes, la plus part d'elles pleins d'eau!!! De mon point vue pas trop técnique. Mais ràpide de courir.
Ce que j'ai moins aimée c'était que arrivant au P13 je voyais dejà P14,15 et 16

(veure Video CEO 2016 des del 1'19'') En aquest cas el mapa era molt més agradable de corre, boscos més penetrables, zones obertes i terreny pantanós, com veureu al video...on més d'un/a va perdre les vambes.... però poc tècnic (segons el meu humil punt de vista)
A les zones d'aiguamolls....només vaig tenir un petit "sustu" quan la cama esquerra se'm va enfonsar a l'aigua fins a l'alçada del genoll anant cap F8....sort de ser alt...
El que menys em va agradar va ser que anant cap F13 ja es veien F14,F15,F16

Vaig fer equip amb en Xevi Arumi i Xavi Roura de l UE.Vic

Temps 39'40'' (6,22km 155m) i com equip varem quedar 14ens 2h03'26''

Sprint Pontevedra
Dissabte 26 març tarda, Sprint 3,2km 40m 17C

El centre de Pontevedra, tot moll, ens esperava per corre el Camp. Sprint. Disciplina que cada cop m'agrada més, el fet d'haver d'orientar ràpid, tenir poc temps per prendre decisions, on el marge d'error es petitissim.... Tenia com a objectiu millorar algun lloc a la classificació respecte els últims CEO (tot i haver-hi fer MP tenia temps de 30è aprox) 

F1 i F2 vaig fer mala elecció de ruta i respecte els primers vaig perdre 30'' per control. La resta de cursa sense problemes.... tot i que físicament em faltava aquell punt de xispa per apretar en algun tram.

[FR] sprint dans le centre ville de Pontevedra après une intense pluie. J'avais comme a objectif améliorer mon resultat par rapport aux derniers champ sprint, ou j'avais fait un MP mais avec un temps environ 30ème rank.
Mauvais election au depart du sprint pour aller jusqu'à P1 et P2. Environ 1 minut d'erreur (30'' par poste par rapport aux premiers classifieds) 

Resultat, 23è 18'54''  (4,34km 43m)
Mitja distància

Diumenge 27 març Mitja distància 4,1km 180m 24C

Última dels CEO 2016 a O Grove. bosc net, zones obertes, pedres, terra sorrenc, algun verd. Tocava sortir a les 9, per tant obrir alguna "trocha" Vaig sortir be, fins la F6... 
F7 (+2'25'') mini tàlveg que me'l vaig passar de llarg.
un cop superat aquest error vaig encadenar una bona sèrie de controls fins a la debacle.... 
F16 (+2'20'') control de 15'' que el vaig passar per sobre... :( 
F17 (+'3'33'') monticle+pedra com a punt d'atac, vaig passar pel costat de la fita però vaig passar-la pensant que havia baixat massa així que vaig pujar per dins el verd1 buscant. Fins que vaig tornar al meu punt d'atac per refer l atac com abans... i evidentment la fita estava allà...quina rabia...

[FR] derniere course des Champ. A bord de l'océan atlantique dans un terrain de sable, forêts blanches, microrelieve, rochers... Jusqu'à P6 sans erreur, mais +2'25'' P7... et les plus grâve les P16 et P17. Ou je les avais eu a peine 1m de moi :(  

Resultat, 21è 44'58'' de 38 a M21A amb 7'18'' d'error


Tot i no entrenar des de finals d'octubre vaig acabar prou content de veure'm "competitiu" a M21A a nivell físic, tot i que soc conscient que falten hores d'entrenament...així que ja se el que toca fer!!! 

Resultats
VIDEO CEO2016
RESUM CEO2016
FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada