dijous, 9 de febrer del 2017

SANTA POLA

Després d'uns quants mesos sense poder competir, per fi, amb l'arrencada de la nova temporada 2017 vaig poder tornar a posar-me les bambes, brúixola i l'sportident, i competir!!!

Va ser en una zona on ja hi havia corregut fa uns anys, al Cap de Santa Pola (Alacant) mapes interessants, zona molt pedregosa, boscos dispersos, poc desnivell (sobretot dissabte) i amb una bona xarxa de camins.

Dissabte Mitja Distància 4,1km 80desnivell
Com em va passar a les últimes mitges, masses errades sobretot al principi  F2 +7' tontisim al primer atac sabia que em trobava a l'angle del mur i enlloc de resseguir-lo vaig voler anar a l'aventura pel dispers... no vaig arribar a sortir a la pista, cosa que m'hauria conduit directament ,
F6 +5' vaig confondre l'element humà d'abans de la fita amb l'anterior. Error de no mirar brúixola fins al creuar el camí  , F13 +7' error de rumb i va costar resituar-me. Va ser gràcies a una fita a un inici de riera que quadrava amb un pal elèctric

Total 28è H21A amb temps de 49'14'' (amb uns 20' d'erros) 

Diumenge Llarga Distància 9km 200 desnivell
I com en les últimes curses molt més segur de les meves possibilitats a la llarga distància. Tenia una estratègia clara. A la mínima que pogués a buscar camins per avançar més ràpid. Prou content del resultat tot i que podria haver fet un temps més bo si no hagués estat per algunes errades. 
F1 +1' errada estupida per estar analitzant mapa :P
F8
+3-4' volia resseguir pel llom fins al primer tàlveg destacable amb uns tallats i d'allà fer rumb..que no vaig fer :p   F12 +2'  mala sortida de fita 11 em va fer perdre molt de temps per dins el barranc. 

Tot i aquests errors vaig poder fer 10 parcials entre els 3 millors temps, i en algun tram em vaig trobar faltat de ritme

Total 2n H21A amb temps 1h17'31'' a 23'' del primer classificat

aquí podeu consultar tots els RESULTATS del cap de setmana a Santa Pola

Ara a entrenar bé i pensar en les pròximes, COSTA CALIDA pròxim cap de setmana 18-19 febrer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada